Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Najboljši med majhnimi
Prima test
Najboljši med majhnimi
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
15.04.2022 01:35

Ekipa Njenega avta se je tokrat pridružila kolegom pri velikem primerjalnem testu avtomobilov segmenta B.

Urša Prosenjak

V okviru primerjalnega testa Prima uredništva medijev Avtomanija, Primorske novice, oddaja Volan, Avtomobilizem, Siol Avtomoto, Avtofokus, Finance in Žurnal24 preizkusijo primerljive avtomobile različnih znamk, ki so v določenem obdobju na trgu, ter jih ocenijo po določenih kriterijih, med katerimi so vozne lastnosti, udobje, praktičnost, cena in številni drugi. Tokrat so pod drobnogled vzeli majhne avtomobile nižjega cenovnega razreda, k sodelovanju pa so povabili tudi Njen avto. Gre namreč za segment, ki je ženskam morda nekoliko bolj pisan na kožo, saj sta med njegovimi najpomembnejšimi lastnostmi uporabnost v vsakdanjem življenju in cenovna dostopnost, seveda pa ni zanemarljiva niti estetika.

Malčkov, ki smo jih primerjali, je bilo 13:  Renault Clio, Ford Fiesta, Hyundai i20, Škoda Fabia, Mitsubishij Space Star, Nissan Micra, Dacia Sandero, Opel Corsa, Peugeot 208, Citroen C3, Seat Ibiza, Volkswagen Polo in Toyota Yaris. Da bi bila primerjava čim natančnejša, so imeli vsi modeli bencinski motor in ročni menjalnik ter srednji paket opreme, kar so tudi najpogostejše izbire kupcev.

Najboljši med majhnimi

V vseh avtomobilih smo preverili udobje v potniški kabini, tako za volanom, kot tudi na zadnjih sedežih. Ergonomija je bila večinoma dobra, materiali raznoliki, precej razlik smo opazili na področju multimedije, ki je ponekod že zelo digitalizirana, marsikje pa še ostaja precej klasičnih merilnikov in gumbov. Udobje na zadnjih sedežih je bilo večinoma zadovoljivo, čeprav so bile precejšnje razlike v prostornosti. Opazne razlike so bile tudi v nameščanju otroških sedežev. Vsi avtomobili so imeli sicer lahko dostopna sidrišča, razlike pa so bile v dostopnosti zadnje klopi oziroma kotu odpiranja vrat.

Izmerili smo velikost in dostopnost prtljažnikov, ki so v litrih merili od 209 (Mitsubishi Space Star) do 380 (Škoda Fabia), razlikovali pa so se po širini in dolžini ter po višini nakladalnega roba in opremljenosti s pripomočki za organiziranje tovora kot je na primer korito ali sponke.

Medtem ko smo dekleta natovarjala prtljažnike, so se fantje odpravili na 127 kilometrov dolgo vožnjo, kjer so izmerili porabo bencina v realnih pogojih. 28 kilometrov so prevozili v mestu, 40 kilometrov po avtocesti, nato pa še 30 kilometrov varčno in 30 kilometrov dinamično na podeželskih cestah. Najnižjo porabo je imel Mitsubishi Space Star, ki je v povprečju porabil 5,4 litra goriva na sto prevoženih kilometrov, najvišjo pa Renault Clio in Nissan Micra, ki sta porabila 6,3 litra na sto kilometrov.

Vse modele smo preizkusili še na poligonu varne vožnje na Vranskem, kjer so se med stožci in na losovem testu nenadnega izogibanja oviri najbolje izkazali Toyota Yaris, Škoda Fabia, Hyundai i20, Ford Fiesta in Volkswagen Polo, najmanj zanesljiv pa je bil med stožci Mitsubishi Space Star. 

Ocenjevanje je potekalo v več kot 30 predhodno določenih objektivnih in subjektivnih kriterijih, končni seštevek točk pa je razkril zmagovalca. To je postal Hyundai i20, ki je prepričal predvsem s praktičnostjo in asistenčnimi sistemi.

Najboljši med majhnimi

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto