Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Britanski podeželski gospod
Mini Cooper Countryman
Britanski podeželski gospod
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
19.04.2022 16:18

Mini Cooper Countryman že z imenom razkriva, da je njegov teren podeželje.

Urša Prosenjak

Originalni Mini je luč sveta ugledal sredi prejšnjega stoletja in si je nemudoma pridobil naklonjenost ne le širokih ljudskih množic, pač pa tudi mnogih zvezdnikov. Vsak član zasedbe The Beatles je denimo imel svojega Minija. Kaj kmalu so začele nastajati različne izpeljanke, ki so ponujale odgovore na zahteve različnih skupin kupcev. Razmeroma pozno, šele leta 2010, so svojo različico Minija dobili ljubitelji podeželja in terenskih podvigov. Takrat se je namreč novi lastnik BMW odločil, da je napočil čas ponuditi kupcem praktičen petvratni in predvsem večji avto, ki bo ponujal varnost in prostornost tudi na daljših potovanjih. Do trenutne generacije je doživel precej posodobitev in izboljšav, ohranil pa je svoj tipičen britanski značaj.

Na prvi pogled se od običajnega Minija niti ne razlikuje pretirano. Ima prepoznavno Minijevo obliko in linije in če nismo pozorni, lahko prvi hip spregledamo, da je od izvorne različice precej večji in bolj dvignjen od tal. Naš britanski podeželski gospod je bil obarvan v žajbljevo zelen odtenek, uradno Sage Green, s črnimi poudarki, kar mu je dalo dodaten pridih elegance in umirjenosti.

Britanski podeželski gospod

Razlika je opaznejša, ko sedemo za volan. Sama sem se v njem počutila precej bolje, kot v klasičnem Miniju, ker se sedi znatno višje, vendar opozarjam, da gre tu izključno za mojo osebno preferenco. Ker večino časa opazujem svet z nekoliko nižje perspektive, vsaj za volanom rada sedim visoko in imam s tem boljši pregled nad cesto. Stilska podoba notranjosti sledi Minijevi ideologiji okroglih oblik – z zaslonom infotainmenta na čelu. Mimogrede, lahko ga upravljamo neposredno z dotikom zaslona ali pa s pomočjo vmesnika na sredinski konzoli, kar je bilo meni osebno skoraj ljubše. Meniji so pregledni, estetsko privlačni in v slovenskem jeziku. V znamenju estetike in britanske elegance so tudi ostali elementi notranjosti, vključno z reliefnim vzorcem škotskega kara na odlagalni površini sredinske konzole. Vzdušje v potniški kabini lahko prilagodimo z ambientalno osvetlitvijo, ki je na voljo v 13 različnih barvah.

Britanski podeželski gospod

Pod naslonom za roke na sredinski konzoli najdemo polnilno postajo za pametni telefon, ki pa je žal premajhna za telefone največjih dimenzij. Zanje, pa tudi za tiste, ki ne podpirajo brezžičnega polnjenja, so na voljo USB vhodi.

Prostornost je pomemben atribut terenskega Minija, saj v njem solidno udobno sedijo tudi potniki na zadnjih sedežih, v prtljažnik pa lahko spravimo 450 litrov prtljage, s podrtjem sedežev pa lahko prostor povečamo na 1.390 litrov.

Za pogon skrbi 1,5-litrski bencinski motor z močjo 100 kW, povezan z avtomatskim dvosklopčnim Steptronic menjalnikom, ki omogoča povprečno porabo dobrih 6 litrov na 100 kilometrov, z zmerno vožnjo pa tudi nekoliko manj. Na cesti se, kot se za podeželskega gospoda spodobi, obnaša lepo in je zanesljiv sopotnik. Neravnine solidno pobira, občutek na volanu je dober, čeprav spada volan med nekoliko trše, kar opazimo pri natančnejših manevrih in obračanju volana na mestu. Obsežen nabor asistenčnih sistemov, ki so deloma zajeti že v osnovnem paketu, nekaj pa kot dodatne opcije, omogoča še udobnejšo vožnjo.

Britanski podeželski gospod

Mini Cooper Countryman v tej izvedbi stane 29.150 evrov,  ponuja pestre možnosti prilagoditve v obliki dodatnih opcij za doplačilo, ki uporabniško izkušnjo seveda pošteno nadgradijo, nanizala pa jih bom le nekaj. Moj družabnik je vseboval nivo opreme Classic za doplačilo 2.955 evrov, ki je vsebovala možnosti izbire načina vožnje med športnim in ekološkim, paket luči in Mini Excitement paket, ki prinaša trinajstbarvni spekter ambientalne osvetlitve. Za dodatnih 2.058 evrov je imel še paket Comfort Plus, kar po domače pomeni med drugim ogrevan volan in prednje sedeže, komfortni dostop, pomične zadnje sedeže in avtomatsko zatemnitev vzvratnega ogledala. Prav tako je med opcijami, ki jih je potrebno posebej doplačati, paket Driver Assistance, ki vsebuje multifunkcijsko instrumentno ploščo, vsaj zame nepogrešljivo vzvratno kamero in nadzor razdalje pri parkiranju, zanj pa je potrebno odšteti 1.161 evrov. Za doplačilo 1.583 je bil podeželski Mini opremljen še z navigacijskim paketom in head-up projektorjem. Z vsemi dodatki je končna cena nanesla na 42.867 evrov.

Znesek ni ravno majhen, toda Minija ne izberemo zaradi cenovne ugodnosti, pač pa zaradi njegovega značaja in zaradi vsega, kar simbolizira ter vsega, kar ponuja. Tega pa ni malo.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto