Zanesljivost iz ozadja
Ford Ecosport Active 1.0 EcoBoost
Zanesljivost iz ozadja
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
01.05.2022 00:18

Fordov mali križanec EcoSport je tisti družinski član, ki sicer nikoli ni glavni zabavljač na družinskem srečanju in ga skoraj ne opazimo, vseeno pa v ozadju poskrbi, da vse poteka po načrtih.

Urša Prosenjak

Model je star že okoli desetletje. Proizvajan v Braziliji je najprej prišel na indijski trg, šele leta 2014 pa smo ga dobili tudi v Evropi. Leta 2018, ko je na stari celini zabeležil tudi svoje najboljše leto z vidika prodaje, je doživel stilsko preobrazbo in z njo nekoliko izrazitejšo podobo, ki pa ga še vedno ni spremenila v glavno atrakcijo v floti. Toda EcoSport ne nagovarja voznikov, ki želijo s svojim avtom vzbujati pozornost ali pa ki so željni neobrzdane zabave na cesti. Nagovarja preudarne in stvarne ljudi z aktivnim življenjskim slogom, ki od avta pričakujejo, da bo določene naloge zanesljivo opravil.

Zanesljivost iz ozadja

Osvežena podoba je križanca stilsko nekoliko približala vizualno atraktivnejšim bratom, zlasti v sprednjem delu, vendar zelo subtilno, kot če bi naličili plaho sestrično, ki je na babičinem rojstnodnevnem praznovanju zadolžena za prigrizke. V našem primeru je imela sestrična še privlačno rdečo obleko, ki ji je zelo pristajala. Robustnejša izvedba Active je pomenila še ojačane koloteke in trpežnejše materiale ter praktične rešitve kot so gumijasti predpražniki za manj nevšečnosti ob deževnih dneh in blatnih poteh.

Škatlasta zunanjost EcoSporta daje vedeti, da tu ne bo hitrostnega izživljanja, pač pa lahko pričakujemo prostorno notranjost. In to je tudi njegova temeljna odlika: preudaren izkoristek razpoložljivega prostora. Prtljažniku lahko osnovnih 346 litrov prostornine povečamo s podrtjem zadnjih sedežev v razmerju 60:40, prekrivna blazina pa omogoča, da se naslonjala popolnoma zložijo za preprosto nalaganje prtljage. Dno prtljažnika je pokrito z gumijasto oblogo, ki omogoča brezskrbno prevažanje tudi manj čistih ali mokrih tovorov. Posebnost so vrata prtljažnika, ki se odpirajo v stran, enako kot vrata potniške kabine, kljuka pa je neopazno skrita v zadnji desni luči.

Zanesljivost iz ozadja

Potniška kabina je razmeroma minimalistična. Na armaturni plošči opazimo kombinacijo analognih merilnikov in digitalnega zaslona s podatki o vožnji, na sredini pa najdemo velik zaslon infotainmenta, ki je dobro odziven. Pod njim so klasični gumbi za upravljanje z radiem, med drugim vrtljivi gumb za glasnost, ki skupaj s prav tako klasičnimi kontrolniki za upravljanje s klimo ponujajo intuitivno uporabo teh funkcij med vožnjo, ne da bi morali zaradi tega odvračati pogled s ceste.

Zanesljivost iz ozadja

Pod pokrovom motorja je litrski trivaljnik EcoBoost, ki je šestkratni zaporedni dobitnik nagrade »Mednarodni motor leta«, zasnovan tako, da zagotovi najboljše razmerje med močjo, zmogljivostjo in nizkimi emisijami, povezan pa je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Poraba je v našem primeru znašala obvladljivih slabih 6 litrov na 100 km, ob živahnejši vožnji pa še kak deciliter več. Med vožnjo sicer zahvaljujoč številnim asistenčnim sistemom vzbuja precej zaupanja. Zaradi višjega odmika od tal in pomoči pri speljevanju v klanec je dokaj zanesljiv sopotnik na podeželskih makadamskih podvigih, k dobremu počutju za volanom pa pripomore tudi višje sedenje in preglednost. Podvozje je sicer nekoliko trdo, kar pa navsezadnje spada k splošnemu vtisu robustnosti.

Za malega terenca s paketom opreme Active bo kupec odštel od 23.900 evrov dalje, na končno ceno pa vplivajo še morebitni popusti ali dodatno izbrane opcije.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2021 NjenAvto