Novi električni BMW i7 se ponaša z nekoliko kontroverznim dizajnom, kot še nekateri njegovi »bratje«, zaradi česar je deležen mešanih odzivov. Neodvisno od zunanjosti pa se v notranjosti skriva pomemben atribut.
Ker so električna vozila po svoji naravi tiha, v primeru i7 pa imamo opraviti še z izjemno dobro zvočno izolirano potniško kabino, bi bila vožnja popolnoma neslišna, kar je lahko za marsikoga neprijetno. Pri BMW-ju so zato vozilu dodali umetni zvok, vendar se tega niso lotili sami, pač pa so k sodelovanju povabili dvakratnega dobitnika Oskarja Hansa Zimmerja, ki je pred nedavnim prejel prestižno nagrado za glasbo v filmu Dune.
Z Zimmerjem je BMW sodeloval že v preteklosti. Priznani skladatelj je ustvaril že zvočno opremo za modela i4 in iX. Novemu i7 je namenil obsežen nabor zvokov za različne načine vožnje. Način Relax, na primer, predvaja sproščujoč zvok, ki ga spremljajo grafične podobne na ukrivljenem zaslonu, ki so jih navdihnili prizori narave. Nežne in harmonične zvoke aktivira tudi masažna funkcija sedežev. Zimmer je ustvaril posebno glasbeno opremo tudi za zadnje sedeže.
»Strankam smo želeli ponuditi edinstveno izkušnjo vožnje in potovanja z BMW-jem i7. Z vidika uporabniške izkušnje smo dosegli prelomnico, ki vključuje tudi izkušnjo zvoka med vožnjo,« pojasnjuje Domagoj Dukec, vodja oblikovanja pri BMW-ju. »Zvok ima osrednjo vlogo pri ustvarjanju čustvene vezi med voznikom in avtomobilom. Z inovacijmi, kot je IconicSounds Electric, je BMW i7 pionir nove, celovite vozniške izkušnje.«
Sodelovanje med BMW-jem in Hansom Zimmerjem se bo najverjetneje nadaljevalo, morda že pri novih modelih Rolls Royce Spectre in Mini Countryman EV.
Prijava omogoča lažje komentiranje.