

Strokovnjaku za varnost NCC Group je uspelo vdreti v Teslin Model Y v samo desetih sekundah.
Sultan Qasim Khan je preizkusil, koliko časa bi potreboval, da bi ukradel zaklenjeno Teslo. To mu je uspelo v desetih sekundah s pomočjo prenosnika, povezane relejne naprave in nekaj znanja programiranja.
Uporaba relejne naprave lahko brezžično premosti signal med avtomobilom in telefonom lastnika, ki deluje kot daljinski ključ, kar povzroči, da vozilo misli, da je telefon v dosegu vozila, čeprav je lahko oddaljen na stotine metrov ali celo kilometrov.
Napad temelji na mobilnem vdiranju, lahko pa deluje tudi z daljinskim ključem, ki temelji na ultra nizki porabi energije Bluetooth. Postopek najlažje izvede več tatov: eden bo postavil majhen rele, povezan z internetom, nekje, kjer se nahaja lastnik. Ko sta lastnik in ključ v dosegu releja, drugi tat potrebuje le nekaj sekund, da se odpelje.
Tesla ni edini proizvajalec, ki ima težave s tovrstno krajo, večinoma se izvajajo z zajemanjem signalov z daljinskih ključev, očitno pa se kot ranljivi izkazujejo tudi mobilni telefoni.
Tesla je leta 2018 predstavila možnost, imenovano PIN-to-drive, ki, če je omogočena, deluje kot dodatni sistem proti kraji.
Prijava omogoča lažje komentiranje.