Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Kako bodo vozila prihodnosti zmanjšala število prometnih znakov?
Nova tehnologija
Kako bodo vozila prihodnosti zmanjšala število prometnih znakov?
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
25.05.2022 03:40

Vse več mest omejuje hitrost v svojih središčih, vendar pa vozniki znake pogosto spregledajo, še posebej, če jih zakrivajo veje ali drugi znaki. Tovrstnim težavam bi se lahko izognili z novo tehnologijo ki jo Ford trenutno preizkuša v Nemčiji.

Uredništvo Ford

Gre za tehnologijo povezanih vozil, ki uporablja geografsko omejevanje (geofencing) – virtualno geografsko mejo – in bi lahko nekega dne popolnoma odpravila potrebo po znakih za omejitev hitrosti. Fordov sistem za nadzor omejitve hitrosti z geografskim omejevanjem bi lahko poleg tega, da bi ulice postale varnejše za druge udeležence v prometu in pešce, pomagal voznikom, da se izognejo kaznim za nenamerno prekoračitev hitrosti, in izboljšal videz območja ob cesti.

»Tehnologija povezanih vozil lahko dokazano pripomore k lažji in varnejši vsakodnevni vožnji, kar koristi vsem, ne le osebi za volanom,« je povedal Michael Huynh, vodja City Engagement Germany pri Fordu Evropa. »Geografsko omejevanje lahko zagotovi, da se hitrost zmanjša, kjer – in celo kadar – je to potrebno ter tako pripomore k večji varnosti in ustvarjanju prijetnejšega okolja.«

Tehnologije za pomoč voznikom, kot sta Fordova inteligentna pomoč pri uravnavanju hitrosti in aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go, že zdaj pomagajo zagotoviti, da vozniki ne prekoračijo omejitev hitrosti. Fordov sistem za nadzor hitrosti z geografsko omejitvijo je potencialno prožnejši in učinkovitejši od vgrajenih sistemov in bi ga lahko v prihodnosti uporabljali tako s Fordovimi kot tudi z drugimi gospodarskimi in osebnimi vozili.

Med 12-mesečnim preizkusom raziskovalci uporabljajo dva povsem električna Forda E-Transita za analizo vpliva omejevanja hitrosti na izboljšanje pretočnosti prometa in zmanjšanje tveganja nesreč. Testiranje z geografsko omejenimi območji zajema vsa območja s hitrostjo 30 km/h v središču Kölna ter izbrana območja s hitrostjo 50 km/h in 30 km/h drugod po mestu.

Preizkus je rezultat sodelovanja med ekipo Ford City Engagement, mestnimi uradniki v Kölnu in Aachnu ter Fordovimi inženirji za programsko opremo v Palo Altu v ZDA. Inženirji v Palo Altu so skupaj s kolegi v Aachnu razvili tehnologijo, ki povezuje vozilo s sistemom geografskega omejevanja za sledenje s sistemom GPS in izmenjavo podatkov.

Voznik prejme informacije prek prikazovalnika na instrumentni plošči, pri čemer nova omejitev hitrosti utripa pod trenutno hitrostjo. Vozilo samodejno zmanjša hitrost v skladu z geografsko omejenim območjem. Voznik lahko kadar koli prekliče sistem in deaktivira nadzor z omejeno hitrostjo.

Fordov sistem za nadzor omejitve hitrosti s pomočjo geografskega omejevanja bi lahko v prihodnosti voznikom omogočil, da sami določijo območja z omejeno hitrostjo vse od 20 km/h, tudi v skladiščih in zasebnih objektih. Omejitve hitrosti bi se lahko določale tudi dinamično in bi upoštevale lokalne nevarnosti, začasna dela na cesti in čas dneva. Sistem bi nenazadnje tudi prispeval k večji urejenosti mestnih središč, saj bi odpravil potrebo po številnih znakih, hkrati pa bi se vozniki lahko osredotočili na samo vožnjo, namesto na znake.

 Preizkus bo potekal do marca 2023 in je del širših raziskovalnih pobud, v okviru katerih testirajo predprodukcijska in prototipna vozila Ford E-Transit v različnih scenarijih intenzivnega delovanja v realnem svetu, med drugim pri izvajanju poštnih in komunalnih storitev ter v sektorju dostave do zadnjega kilometra in dostave živil v Franciji, Nemčiji, Italiji, na Nizozemskem, Norveškem in v Veliki Britaniji.

Ford tehnologijo geografskega omejevanja uporablja tudi za izboljšanje kakovosti zraka v mestih, saj priključno hibridni električni Ford Transit Custom samodejno preklopi na električni pogon brez izpustov, ko vozilo zapelje v območje z omejenimi izpusti.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto