Požari električnih avtomobilov se pogosto znajdejo v novicah, vendar ne zato, ker bi bili pogostejši kot požari avtomobilov s klasičnim pogonom, pač pa zato, ker je njihovo gašenje zahtevnejše.
Statistično je požar električnega vozila manj verjeten kot požar avtomobila z notranjim izgorevanjem. Procentualno je namreč več samovžigov pri konvencionalnih avtomobilih. Čeprav najpogosteje zagorijo ob prometni nesreči ali med polnjenjem, pa ni vedno tako. Gasilska brigada v ameriškem Sacramentu je bila pred nedavnim prvič poklicana, da bi pogasila električni avto, vendar ne na cesto ali polnilnico, pač pa na avtomobilski odpad.
Teslin Model S je tri tedne prej doživel prometno nesrečo in utrpel tako hude poškodbe, da do ga odpeljali naravnost na odpad. Tam je čez tri tedne brez vidnega razloga zagorel. Posredovali so gasilci, ki so vozilo sicer hitro pogasili, a je takoj ponovno zagorelo. To se je ponovilo še nekajkrat, nato pa so gasilci izkopali jamo, jo napolnili z vodo in vanjo potopili avto, kar jim je nazadnje omogočilo obvladati ogenj.
Električni avtomobili in njihove baterije zagorijo pri višjih temperaturah zaradi snovi, ki jih vsebujejo, njihovo gašenje pa je prav zaradi ponovnih vžigov dolgotrajno in zahtevno. Kadar je mogoče, gasilci potopijo goreči električni avto v bazen z vodo, ali pa se, kot v pričujočem primeru, znajdejo z izvirnimi rešitvami.
Prijava omogoča lažje komentiranje.