Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Eleganca, zabava, utilitarnost
Hyundai Tucson PHEV 1.6 T-GDI Impression 4WD
Eleganca, zabava, utilitarnost
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
22.06.2022 20:12

Hyundaiev Tucson je v svoji četrti generaciji dosegel polnoletnost in je temu primerno tudi zrel in odrasel. In elektrificiran.

Urša Prosenjak

Čeprav mu tega na prvi pogled ne bi pripisali, ker je vendarle utilitaren terenec, je to –vsaj po moji subjektivni oceni – avto, ki je zabaven za vožnjo in privlačen na pogled. Eleganten in vpadljiv videz je ena njegovih najmočnejših točk, seveda pa tudi njegovi ostali atributi niso zanemarljivi.

Korejski SUV, poimenovan po mestu v ameriški Arizoni, se je na sceni pojavil leta 2004 in skozi generacije uspešno držal tempo s časom. Tako je zdaj, v četrti generaciji, dobil impozantno masko, ki mu daje agresiven videz, ter izrazite linije, ki predstavljajo ravnovesje med zaobljenostjo in ostrino. Posebej privlačne so bočne linije, ki imajo močan estetski učinek predvsem v živo, s fotografijami je bilo mogoče zajeti le sence dejanskega efekta privlačnosti.

Notranjost je pričakovano prostorna, tako v potniški kabini kot v prtljažniku, za volanom se sedi udobno in visoko, kar omogoča dobro preglednost nad dogajanjem na cesti, usnjeni sedeži pa so udobni tako pozimi kot tudi poleti, ker so ogrevani in imajo možnost prezračevanja. Višja sredinska konzola prispeva k občutku ovitosti, infotainment pa poleg povezljivosti s pametno napravo omogoča tudi ambientalno prilagoditev voznikovega okolja, od osvetlitve v različnih barvah, do pomirjujočih zvokov, med katerimi je pljuskanje valov, ščebetanje ptičev v gozdu, prasketanje ognja in celo oddaljen vrvež mestne kavarne. Za dodaten občutek prostornosti je v našem primeru poskrbela tudi panoramska streha z elektronskim odpiranjem.

Tucson četrte generacije vključuje možnost hibridnega pogona, prav takšnega pa je imel tudi pričujoči predstavnik. Skupna sistemska moč 1,6-litrskega bencinskega motorja in elektromotorja znaša 195 kW, do stotice pa potrebuje 8,6 sekunde. Z baterijo kapacitete 13,4 kWh lahko v električnem načinu prevozimo dobrih 40 kilometrov. Če si lahko življenje organiziramo tako, da baterijo redno polnimo in se vozimo pretežno na elektriko, je poraba minimalna, če pa imamo aktivnejši življenjski slog, ki od nas zahteva pogostejše daljše poti, bo poraba znašala med 6 in 7 litrov na 100 kilometrov.

Vozne lastnosti so pohvalne, kar je glede na dolgo zgodovino modela in s tem dovolj priložnosti za izboljšave tudi pričakovano. V ovinkih se ceste dobro drži, hitrosti ne občutimo, neravnine dobro pobira, za nekoliko zahtevnejše terenske pogoje pa ima tudi štirikolesni pogon. K udobju dodatno prispeva elektronsko nadzorovano vzmetenje, ki spada v dodatno opremo za doplačilo. Vožnja z njim je prijetna tako za potnike kot tudi za voznika.

Za osnovno različico priključnohibridnega Tucsona je potrebno odšteti 39.330 evrov, različica z nivojem opreme Impression pa stane 43.340 evrov. Naš prijateljček je imel še nekaj dodatne opreme in je njegova cena znašala 48.140 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto