Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Ko se ni potrebno odločiti med prestižem in funkcionalnostjo
BMW 223i Active Tourer
Ko se ni potrebno odločiti med prestižem in funkcionalnostjo
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
24.06.2022 01:30

BMW-jev Active Tourer serije 2 je avto za tiste, ki se ne želijo odreči prestižu in kvaliteti Bavarcev, obenem pa v svojem življenju potrebujejo funkcionalnost, ki jo ponavadi poudarjajo volumenske znamke.

Urša Prosenjak

Enoprostorci so bili v ne tako daljni preteklosti eden najbolj priljubljenih segmentov. Bili so skoraj nepogrešljiv del opreme nastajajoče družine in jasen pokazatelj, da bo mlad par v kratkem prevzel vlogo staršev, saj je veljalo nenapisano pravilo, da je ob dojenčku potrebno nabaviti tudi enoprostorca. V zadnjih letih pa se je naklonjenost trga vse bolj preusmerila h križancem in SUV-jem, enoprostorci pa so neopazno zdrsnili v ozadje. BMW-jev Active Tourer je eden redkih predstavnikov segmenta, ob njem pa se vprašamo, kako da segment ni ohranil priljubljenosti.

Ko se ni potrebno odločiti med prestižem in funkcionalnostjo

Prva generacija Active Tourerja serije 2 je prišla na trg v prvi polovici prejšnjega desetletja, v času še vedno trajajoče priljubljenosti enoprostorcev. Lani je model dobil drugo generacijo, v kateri je že na zunaj viden razvoj sodobnejših, čeprav dokaj minimalističnih linij, ne moremo pa niti mimo opazno večjih ledvičk. Od predhodnika je nekoliko večji in širši, njegove zadnje luči pa so ožje. Kljuke so poravnane s karoserijo in ergonomsko niso ravno najboljša izbira za žensko z dolgimi nohti. Saj so čisto udobne in služijo svojemu namenu, vendar ne nudijo najboljšega oprijema za odpiranje razmeroma težkih vrat, če imamo dolge nohte. Vendar pa je to le malenkostna ovira, za katero se Active Tourer zlahka odkupi z vsem ostalim.

Pogled v notranjost razkriva kombinacijo materialov razkošnega videza in sodobno digitalizacijo brez pretiravanja, ki bi voznika prestrašilo in odvrnilo. Sedi se pričakovano visoko, sedeži pa so bili v našem primeru odeti v usnje privlačne kremne barve. Na lebdeči sredinski konzoli bomo zaman iskali okrogli gumb za upravljanje z infotainmentom, ki ga poznamo pri nekaterih drugih modelih. Zaslon je potrebno upravljati kar neposredno z dotikom.

Ko se ni potrebno odločiti med prestižem in funkcionalnostjo

Nekoliko dlje, čeprav seveda ne zaman, pa sem iskala tudi gumb za zagon motorja. Oglat gumb je namreč razmeroma neopazno vdelan na sredinsko konzolo, kjer ga instinktivno ne bi iskali. Je pa dovolj jasno označen, da sem ga izsledila, preden bi morala priznati poraz in poklicati na pomoč ter vprašati.

Ko sem uspešno zagnala motor, sem doživela naslednje presenečenje. Po mnogih izkušnjah mukotrpnega seznanjanja avta in telefona so mi tovrstne muke bile prihranjene - telefon se je povezal hipno in takorekoč z enim klikom, da skoraj nisem vedela, kaj, kdaj in kako se je zgodilo. Tako za telefoniranje kot tudi za predvajanje glasbe preko aplikacije Spotify.

Infotainment vsebuje operacijski sistem idrive 8, ki ga odlikuje dobra odzivnost, zaslon in instrumentna plošča za volanom pa ponujata informacije na zelo pregleden način. Sprotne informacije so vozniku na voljo tudi na projekcijskem head-up zaslonu. Pod infotainmentom je na koncu sredinske konzole indukcijska polnilna plošča, ki je namesto vodoravno oblikovana poševno.

Potniška kabina ne skopari s prostornostjo niti z odlagalnimi mesti, filozofija funkcionalnosti pa se nadaljuje v prtljažniku, ki meri več kot 400 litrov v osnovni izvedbi in ima nizek nakladalni rob, prostornino pa lahko še znatno povečamo s podrtjem zadnjih sedežev.

Ko se ni potrebno odločiti med prestižem in funkcionalnostjo

V paket večnamenskosti družinskega avtomobila pretirano športno norenje ne spada ravno in hitrostnega izživljanja tu ne pričakujemo. Pod pokrovom je dvolitrski turbobencinski štirivaljnik s podporo 14 kW elektromotorja blagega 48-voltnega hibridnega sistema, ki razvija 204 kW moči, ki jo na sprednja kolesa prenaša sedemstopenjski avtomatski menjalnik. Do stotice potrebuje 7 sekund, poraba pa se ob kombinirani vožnji zadržuje med 6 in 7 litri. Izbiramo lahko med tremi načini vožnje – uravnoteženim, športnim in varčnim, izbrani način pa odraža tudi barvna tema merilnikov na instrumentni plošči in menijev na zaslonu infotainmenta.

BMW 223i Active Tourer v svoji osnovni izvedbi stane 40.200 evrov, z naborom dodatne opreme, ki jo je imel naš testni primerek, pa se je cena povzpela na 57.000 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto