Skrivnostna osvojitev
Megane Conquest Intens TCe 140 EDC
Skrivnostna osvojitev
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
24.07.2022 19:36

Renault Conquest je v Evropo prišel relativno pozno, dobil pa je posebno ime prav za naš trg.

Urša Prosenjak

Francoski proizvajalec je prvo verzijo kupejevskega križanca segmenta C najprej predstavil v Rusiji v maju 2019, februarja naslednje leto pa naprednejšo različico na novi platformi v Južni Koreji z imenom Renault Samsung XM3. Septembra istega leta ga je pripeljal še v Evropo, kjer je znan kot Renault Arkana, kar izvira iz latinske besede arcanum – skrivnost. V države nekdanje Jugoslavije je Renault poslal Arkano z novim imenom posebej za ta predel sveta, saj bi izvorno ime lahko vzbujalo asociacije na vojnega zločinca. Križanec se zato pri nas imenuje Conquest - osvojitev.

Ime mu kar pristoji, saj me je osvojil že na prvi pogled s privlačnim videzom. Obraz je prepoznavno podoben ostalim članom Renaultove družine, strešna linija pa se v zadnjem delu zaobljeno spušča in mu daje atraktivno obliko. Zaradi višjega odmika od tal lažje zleze čez kakšen robnik, sedenje pa je tudi višje in vožnja udobnejša, če so nam všeč takšne stvari.

Skrivnostna osvojitev

V notranjosti takoj prepoznamo značilno Renaultovo ureditev gumbov in prikazovalnikov, sredinska konzola ponuja prostor za dve pijači in poševno odlagalno mestece za brezstično kartico za zagon motorja. Pred ročico menjalnika najdemo še odlagalno mesto za mobilni telefon, ki je obenem tudi polnilna postaja, nad njo so vrtljivi gumbi za uravnavanje klimatizacije, še višje je nekaj klavirskih tipk, čisto na vrhu pa sedempalčni zaslon informacijsko zabavnega sistema. Sedeži so udobni, ne le za voznika in sopotnika, pač pa tudi za potnike na zadnjih sedežih, kjer je dovolj prostora kljub padajoči strehi. Osnovnih 480 litrov prtljažnika lahko s podrtjem sedežev povečamo na 1263 litrov.

Skrivnostna osvojitev

Pod pokrovom je nameščen blagohibridni 1,3-litrski motor s turbopolnilnikom z močjo 103 kW, povezan s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Poraba je sprejemljivih 6 litrov na 100 kilometrov. Prileglo bi se sicer živahnejše speljevanje, sploh pri semaforju in ob start-stop sistemu se je na trenutke zdelo, da se desetinke sekunde hudo vlečejo, toda med vožnjo po mestu, medkrajevnih cestah in avtocesti mu ne morem kaj preveč očitati. Vožnja je udobna, lega na cesti je stabilna, vozniku pa je v pomoč obsežen paket asistenčnih sistemov, s poudarkom na kameri, ki je zaradi nekoliko slabše preglednosti nazaj zelo dobrodošla. Ker gre za križanca, mi je bila precej v pomoč tudi 360-stopinjska kamera, ki je del paketa opreme Intense, s katerim je bil avto opremljen.

Skrivnostna osvojitev

Pod črto, kot SUV izpeljanka tako Conquest kar dobro nadaljuje dediščino Megana kot družinskega avtomobila – dovolj udoben in prostoren za celotno družino, z voznimi lastnostmi, ki bodo ugajale umirjenemu staršu ali staremu staršu. A čeprav je član ožje družine Megane, je s svojo svežo obliko dovolj drugačen, da ga imam v mislih zgolj kot Conquest in se moram vedno znova spomniti, da gre v bistvu za terenskega Megana.

Izhodiščno različico Zen lahko kupec odpelje že za 25.790 evrov, s paketom opreme Intense pa se cena povzpne na 28.290 evrov. Naše testno vozilo je imelo še nekaj dodatne opreme, ki je primaknila k ceni dodatnih 900 evrov, zato bi končna cena z vso pričujočo opremo in vključenimi popusti znašala 29.190 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2021 NjenAvto