Zmanjšali doseg električnega vozila in zahtevali 4.500 dolarjev
Tesla
Zmanjšali doseg električnega vozila in zahtevali 4.500 dolarjev
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
01.08.2022 10:57

Funkcije over-the-air so postale razmeroma pogosta možnost za izboljšanje zmogljivosti avtomobila, proizvajalec pa oddaljeno komunikacijo z vozilom lahko uporabi še v drugačne namene.

Urša Prosenjak

Tesla je nekemu lastniku električnega avtomobila na tak način zmanjšalo doseg za 130 kilometrov, z opombo, da bo doseg povrnjen po plačilu 4500 dolarjev.

Tesla ima pri preprodaji rabljenega vozila pravico do izklopa določenih funkcij na vozilu in to tudi počne. Ne zgodi pa se pogosto, da bi se na avtomobilu spremenila določena lastnost, medtem ko je ta še v lasti istega kupca.

Vsaj tako trdi Jason Hughes, ki je na Twitterju pojasnil, kaj se je zgodilo njegovi stranki. Je tretji lastnik Tesle Model S 60, letnik 2013. Avto je imel prvotno baterijo s kapaciteto 60 kWh, nato pa je prvi lastnik še v garanciji na uradnem servisu Tesla zamenjal baterijo z zmogljivejšo, s kapaciteto 90 kWh.

Leta so minila in avtomobil Tesla je zamenjal več lastnikov. Hughes ga je nato odpeljal v servisni center Tesla za nadgradnjo programske opreme, da bi ohranil internetno povezavo tudi po prekinitvi signala 3G. Kmalu so ga poklicali iz Tesle in mu povedali, da so »našli in odpravili konfiguracijsko napako na avtomobilu.«

In to je pomenilo, da so nastavitve zaklenili nazaj na tiste iz različice modela 60, ki je znižala doseg za 130 km. Pripravljeni so jih bili odkleniti, če bi lastnik plačal 4.500 dolarjev. Hughes je svoje ogorčenje delil z javnostjo, kar je, o njegovih besedah, nazadnje pomagalo urediti zadevo. Podrobnosti o tem niso znane, pa tudi Tesla situacije ni komentirala.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2021 NjenAvto