Peugeot je pred nedavnim javnosti prvič pokazal nov model 408, od četrtka pa je v Franciji razstavljen na čisto poseben način.
Privlačen 408 v modrozeleni barvi je trenutno na ogled v muzeju Louvre-Lens, ki se nahaja približno 200 km severno od Pariza. Vendar pa 408 ni zgolj postavljen na podest ali za rdečo žametno vrvjo, pač pa je nameščen v prozorni krogli, ki se vrti in prikazuje vse kote avtomobila.
»Zelo nam je bila všeč ideja o tem efemernem umetniškem delu, ki je izvirno in lepo na pogled ter odlično poudari našega novinca,« je povedala izvršna direktorica znamke Peugeot Linda Jackson. »Izvirni slog novega Peugeota 408 so pohvalili že mnogi. Predstavljen je bila na zelo izviren način, v veličastnem in sodobnem okolju Louvre Lens.«
Projekt so realizirali inženirji in tehniki pariškega kreativnega studia Superbien v sodelovanju z agencijo OPEn.
»Peugeot uvaja inovacije na vseh področjih,« je v izjavi dejal direktor marketinga in komuniciranja Peugeot Phil York. »Prozorna krogla, oblikovana za novi Peugeot 408, kaže privlačnost našega novega modela z vseh strani. Ta kreacija je popolnoma v skladu z Peugeotovim globalnim izrazom njegove nove identitete blagovne znamke.«
Peugeot 408 se po velikosti uvršča med kombilimuzino 308 in limuzino 508 ter se bo za kupce boril z z modeloma, kot sta Renault Conquest in Citroen C5 X.
Prijava omogoča lažje komentiranje.