Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Vsestranskost in diskretnost
VW T-Roc R-Line 1.5 TSI
Vsestranskost in diskretnost
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
05.10.2022 21:28

Če je bil Volkswagnov Golf desetletja sinonim trpežnega ljudskega avta in favorit določenega segmenta kupcev, je njegov vodilni položaj pred nekaj leti s svojim prihodom zavzel T-Roc. Zdaj je doživel prenovo sredi življenjskega cikla, ki mu je prinesla nekaj osvežitve in posodobitve.

Urša Prosenjak

T-Rocova prednost, ki sem jo najbolj opazila, je prav njegova diskretnost in versatilnost. Linije so elegantne in prečiščene, oblika je nekoliko škatlasta, v splošnem pa ima značilno koncernsko obliko in jasno prepoznaven obraz znamke v sprednjem delu, kjer masko definira svetlobna linija, ki se razprostira čez celotno širino in daje avtu privlačno agresiven videz. Na pogled deluje prijetno, se pa zlahka pomeša med množico. Odmik od tal je nekoliko višji, ker je navsezadnje križanec, vendar za volanom tega nisem izrazito občutila.

Vsestranskost in diskretnost

Sedi se kanček višje kot v športnem kupeju, vseeno pa bi lahko kot križanec ponujal še kakšen centimeter višji sedež. Notranjost je nemško stroga in špartanska, ob sicer kvalitetnih materialih in na dotik občutljivih stikalih na volanu, ki zahtevajo nekoliko privajanje, kakšne posebne vznemirljivosti ni, ponuja pa domačnost in prijetno vzdušje. Zaslon informacijsko zabavnega sistema je v rahlem nasprotju s siceršnjo minimalistično logiko notranjosti. Na podlagi prvega vizualnega vtisa bi privabil nekoliko starejše voznike, ki pa najbrž zlepa ne bi izkoristili vseh možnosti, ki jih ponuja digitalizirana notranjost. V splošnem je notranjost prostorna in udobna, odlagalnih površin je dovolj, prav tako tudi USB vhodov, ki pa so v že znani maniri koncerna Volkswagen vsi brez izjeme C-USB, kar pomeni, da si s klasičnim kablom, ki je za zdaj še vedno najpogostejši pri nas, ne bomo kaj dosti pomagali. Pametno napravo lahko sicer povežemo z Bluetoothom ali zrcaljenjem zaslona.

Vsestranskost in diskretnost

Vožnja je povsem druga pesem. Za pogon skrbi 1,5-litrski motor z močjo 110 kW, povezan z avtomatskim menjalnikom, podvozje je uravnoteženo, neravnine dobro pobira, pretiranega nagibanja ni. Lega na cesti je dobra, tako v ovinkih kot pri višjih hitrostih deluje zanesljivo. Osebno mi je bila najbolj všeč zvočna izoliranost potniške kabine, ki je bila zaslužna za praktično neslišno vožnjo tudi pri avtocestnih hitrostih. Pohvalna je tudi poraba, ki ni bistveno presegla šestih litrov na sto kilometrov pri kombinirani porabi.

Vsestranskost in diskretnost

Prenovljeni T-Roc pooseblja vsestranskost. S paketom lastnosti, ki jih prinaša, bo prepričal najširši možen nabor voznikov, še najmanj ponuja tistim kupcem, ki iščejo kričeče vozilo, s katerim želijo izstopati iz množice. Zagotavlja dobro vozniško izkušnjo sleherniku, ki stremi k življenju brez stresa. Cena osnovne različice se začenja pri dobrih 25 tisočakih, za naše testno vozilo pa bi bilo potrebno odšteti nekaj čez 36.000 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto