Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Varčnež športnega videza
Renault Captur E-Tech 145 Hibrid RS Line
Varčnež športnega videza
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
30.10.2022 18:02

Captur je s svojim prihodom zapolnil Renaultovo vrzel v segmentu malih križancev in že v prvi generaciji pridobil lepo število privržencev, ki se je z drugo generacijo še povečalo. Hkrati je v drugi generaciji dobil nekoliko osvežitve in nov pogon.

Urša Prosenjak

Prvo generacijo Capturja je Renault proizvajal med leti 2013 in 2019, osnovan pa je bil na Cliu četrte generacije. Kupce je med drugim prepričal tudi z različinimi kombinacijami dvobarvne karoserije in svojim živahnim videzom. V drugi generaciji je doživel precejšnjo spremembo. Osnovan je na novi CMF-B platformi, od predhodnika je večji, njegov videz pa je zrelejši in še bolj dodelan.

Varčnež športnega videza

Oblikovno je še vedno všečen avto z značilnim oblikovnim jezikom francoske znamke. Njegova zunanjost je kompaktno robustna, vendar ublažena z zaobljenimi linijami. V njem se sedi dokaj visoko, zato je tudi preglednost dobra. Zadnja klop je pomična naprej in nazaj, kar lahko po potrebi poveča udibje potnikov na zadnjih sedežih ali pa prtljažnik, odvisno od tega, kje prostor bolj potrebujemo. Z optičnim paketom R.S. Line, ki ga spremlja prepoznavna temno modra barva, je njegov videz nekoliko športnejši, kar je opaziti tudi v potniški kabini s športnimi sedeži, kovinskimi stopalkami in rdečo letvico v vsakem zračniku. Športnosti pa ne bomo ravno opazili med vožnjo, ker tam deluje Captur razmeroma umirjeno.

Varčnež športnega videza

Njegova temeljna karakteristika je varčnost, za kar je zaslužen pogon. Namesto nekdanjega priključnega hibrida, ki ga na slovenskem trgu ni več v ponudbi, ga poganja klasični ali samopolnilni hibrid, kar pomeni, da električni del pogona ni namenjen vožnji na elektriko po izbiri, pač pa predvsem zmanjševanju porabe. Pogon je sestavljen iz 1,6-litrskega bencinskega motorja s 69 kW in elektromotorja s 36 kW, kar predstavlja skupno moč 109 kW. Baterija s kapaciteto 1,2 kWh se polni z regeneracijo med zaviranjem in ob spustu po klancu navzdol, z uporabo funkcije B pa stopnjo regeneracije še povečamo. Poraba ob umirjeni vožnji izven avtoceste tako znaša dobrih 5 litrov na 100 kilometrov.

Varčnež športnega videza

Osnovna cena za Renault Captur R.S. Line znaša 28.440 evrov, naše testno vozilo pa je imelo še nekaj dodatne opreme. Za dvobarvno karoserijo je potrebno doplačati 590 evrov, sistem za samodejno parkiranje s 360-stopinjsko kamero stane 800 evrov, prav tolikšna pa je tudi cena paketa Easy Drive z aktivnim tempomatom z ustavljanjem, nadzorom mrtvega kota in gretjem volana. Končna cena pričujočega avta je tako nanesla na 30.630 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto