Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Japonsko terensko udobje
Honda HR-V 1.5 i-MMD Hybrid
Japonsko terensko udobje
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
31.10.2022 22:17

Hondin križanec HR-V v tretji generaciji prinaša prenovljeno in posodobljeno različico paketa, ki je prepričal že ob njegovem prvem nastopu pred 23 leti.

Urša Prosenjak

Kljub dolgočasnemu imenu, ki je sicer okrajšava in pomeni Hi-rider Revolutionary Vehicle – kar je bistveno bolj vznemirljivo od same kratice, je že njegov izgled privlačen in zanimiv, enako pa velja tudi za predstavo, ki jo ponuja na cesti, a o tem pozneje. Zunanjost je svojevrsta kombinacija terenskega videza in elegantnih potez z impozantno masko in padajočim zadkom skoraj kupejevskih potez. Za dodatno privlačnost poskrbita dve LED svetlobni liniji, ki povezujeta prednja žarometa in zadnji luči. Od tal je odmaknjen 19 centimetrov, kar omogoča solidne terenske lastnosti, pa tudi prijetno visok položaj sedenja.

Japonsko terensko udobje

Potniška kabina je prostorna in udobna, dovolj prostora za udobno potovanje bodo imeli tudi odrasli potniki zadaj. Voznikovo mesto je ergonomsko dobro oblikovano in omogoča dobro preglednost. Odlagalnih mest je dovolj, lastniki novejših telefonov se bodo razveselili tudi postaje za brezžično polnjenje. Kombinacija pregledih digitalnih merilnikov in analognih stikal omogoča intuitivno vožnjo. Na vrhu sredinske konzole je 9-palčni zaslon infotainmenta.

Japonsko terensko udobje

Za pogon skrbi samopolnilni hibridni pogon, sestavljen iz 1,5-litrskega bencinskega štirivaljnika in 96-kilovatnega elektromotorja. Moč in navor se na kolesa prenašata preko brezstopenjskega e-CVT menjalnika, z izbiro funkcije B pa lahko okrepimo regeneracijo baterije. Zaradi pomoči elektrike je poraba pohvalno nizka in znaša dobre 4 litre na 100 kilometrov, vozne lastnosti pa so pohvalne. Neravnine dobro pobira, v ovinkih ni čutiti pretiranega nagibanja, lega na cesti je dobra, nekoliko več tresljajev je opaziti le pri visokih vrtljajih in hitrostih na avtocesti. V splošnem je prijeten avto za družinske izlete, ne pa ravno za dinamično hitrostno izživljanje. Kot pritiče spodobnemu družinskemu avtu, serijska oprema vsebuje bogat nabor asistenčnih sistemov in terenskih pomagal, kot je na primer sistem za nadzor spusta, kar zagotavlja dodatno zanesljivost na brezpotjih.

Japonsko terensko udobje

Vstopna cena za najvišji paket opreme Advance je 35.210 evrov, naše testno vozilo pa je imelo še odtenek biserne barve za doplačilo in je njegova končna cena znašala 35. 860 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto