Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Francoska električna mehkoba in udobje
Citroen C5 Aircross ShinePack Hybrid
Francoska električna mehkoba in udobje
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
23.11.2022 02:43

Citroenov križanec C5 Aircross je sredi generacijskega cikla doživel rahlo stilsko osvežitev, spremembe pa so zlasti opazne na področju udobja, dobil pa je tudi nov pogon.

Urša Prosenjak

Prenova zunanjosti je zlasti opazna v sprednjem delu, ki ga zaznamuje nov oblikovalski jezik s strukturiranimi linijami in svetlobnim podpisom v obliki črke V. Na sredini maske opazimo najnovejšo interpretacijo logotipa dvojne puščice, ki se postopoma osamosvoji in loči od dnevnih luči, s čimer odstopa od ostalih Citroenovih modelov, pri katerih se dvojna puščica prek kromanega profila razteza vse do dnevnih luči. Novost facelifta je tudi nova barva, modra Eclipse, ki jo je nosil tudi moj testni prijateljček, njena posebnost pa je, da odtenek odvisno od osvetlitve prehaja od temno modre do skoraj črne. Rahle spremembe so opazne tudi v zadnjem delu, v splošnem pa C5 Aircross ohranja prepoznavnost in podobnost s predhodnikom.

Francoska električna mehkoba in udobje

V notranjosti je nekoliko več novosti, ki so vsaka zase sicer zelo subtilne, a se na koncu sestavijo v celoto, ki odraža modularnost in izboljšano udobje. Sedeži so del Citroenovega programa Advanced Comfort nove generacije, kar pomeni, da imajo v sredini penasto gumo visoke gostote, nad tem pa še dodatno plast 15 mm pene in posebno strukturo, zato zagotavljajo optimalno udobje. Potniška kabina je prostorna, ta občutek pa še dodatno poudari panoramska streha. Na vrhu dokaj visoke sredniske konzole je nov 10-palčni zaslon na dotik lebdečega videza z izboljšano ergonomsko zasnovo, za volanom pa je še 12,3-palčna digitalna instrumentna plošča, ki je v celoti nastavljiva po meri in vozniku prikazuje vse bistvene informacije za vožnjo.

Francoska električna mehkoba in udobje

Med vožnjo je C5 Aircross zanesljiv in vzoren tovariš. Vodljivost je dobra, ceste se dobro drži, vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki pa izboljša blaženje nepravilnosti na cestišču. Za varno vožnjo skrbi širok nabor naprednih asistenčnih sistemov. Med njimi velja posebej izpostaviti Highway Driver Assist sistem za samodejno vožnjo 2. stopnje, ki združuje prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go in aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu, pozabiti pa ne smemo niti na vzvratno kamero.

Francoska električna mehkoba in udobje

Pod pokrovom motorja je hibridni pogonski sklop, ki ga sestavljata termični bencinski motor PureTech in elektromotor, ki proizvajata sistemsko moč 165 kW. Električna energija je shranjena v 13,2 kWh bateriji, voznik pa lahko izbira med električnim, hibridnim ali športnim načinom vožnje. S sistemom e-SAVE lahko vso ali del električne energije shranimo za kasnejšo uporabo, na primer za vožnjo po mestnih središčih, kjer je omejen dostop vozilom z motorji z notranjim izgorevanjem. Da je avto v načinu popolnoma električne vožnje razkriva tudi kazalnik na vzvratnem ogledalu. Modra dioda, ki je nameščena na spodnjem robu ogledala in vidna iz zunanjosti, se namreč aktivira ob povsem električni vožnji. Baterija zagotavlja okoli 50 kilometrov izključno električne vožnje, od načina vožnje pa je odvisno, koliko kilometrov bomo dejansko izstisnili iz nje. Prav tako je težko govoriti o povprečni porabi goriva, ki je obratno sorazmerna z voznikovo uporabo električnega načina in pogostostjo polnjenja baterije.

Francoska električna mehkoba in udobje

Zaradi hibridnega pogona je prtljažnik nekoliko manjši, vseeno pa je eden največjih v svojem segmentu in meri od 460 do 600 litrov. Dno prtljažnega prostora je nekoliko višje, pod njim pa je predal za hranjenje polnilnega kabla.

Pod črto, prenovljeni C5 Aircross s priključnohibridnim pogonom je udoben in prilagodljiv družinski avto z značilno francosko mehkobo, ki jo električna vožnja še dodatno poudarja. Njegova cena se začenja pri 45.800 evrih, z dodatnimi opcijami se je v našem primeru povzpela na 51.500 evrov, s popusti in Citroenovo možnostjo financiranja pa bi končna cena za kupca znašala dobrih 46.000 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto