Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Zvezda v novi preobleki
Opel Astra Ultimate 1.2
Zvezda v novi preobleki
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
10.12.2022 21:06

Opel Astra ostaja eden najbolj priljubljenih modelov nemške znamke in je dočakala že svojo šesto generacijo, ki je obenem prva pod okriljem koncerna Stellantis. S tem je Astra koncernska sestrična Peugeotove tristoosmice, vendar le tehnično.

Urša Prosenjak

Astra je ugledala luč sveta v zgodnjih devetdesetih kot neposredna naslednica Oplovega Kadetta in nadaljevala njegovo priljubljenost pri kupcih. Skozi leta je dožiljala številne preobrazbe in čeprav jo z prvo inkarnacijo druži komaj kaj več kot ime, pa je ohranila svojo značilno identiteto.

Zvezda v novi preobleki

Nova generacija Astre ima prepoznavno Oplovo črno masko vizor, ki jo najdemo tudi na nekaterih drugih modelih, skupaj s črno streho, ki navidezno zniža avto, pa daje močan kontrast karoseriji živahne barve. Prikupna zlato rumena, pri Oplu so jo poimenovali kultno rumena, še dodatno poudari elegantne in aerodinamične linije ter še poveča vpadljivost avta. Astrina celotna podoba je dovolj distinktna, da je zlepa ne moremo zamenjati z drugim avtom, čeprav zadek s strani morda res nekoliko namiguje na 308.

Zvezda v novi preobleki

V notranjosti se podobnosti s sestrično začnejo in končajo na visoki sredinski konzoli, kjer sta izbirnik smeri vožnje in gumb za izbiro načina vožnje enaka, kot ju poznamo pri Peugeotovih modelih. Na armaturni plošči je ukrivljeno ohišje z dvema desetpalčnima zaslonoma. Neposredno nad sredinsko konzolo je barvnim zaslonom na dotik, za volanom pa še digitalni informacijski zaslonom za voznika Pure Panel, podatke o vožnji pa voznik pridobiva tudi s projekcijskega zaslona Intelli-Hud. Zaslon na dotik je ergonomsko ustrezen in relativno enostaven za uporabo, vzvratna kamera pa ima zadovoljivo resolucijo. Sedeži iz napa usnja so ogrevani in elektronsko nastavljivi po višini in globini.

Zvezda v novi preobleki

Pod pokrovom motorja je 1,2-litrski trivaljnik z močjo 96 kW, povezan z osemstopenjskim menjalnikom. Kombinirana poraba je bila okoli 7 litrov, z umirjeno vožnjo bi se jo najbrž dalo še znižati. Na cesti se Astra lepo obnaša, je dobro vodljiva, neravnine spodobno pobira, pretiranega nagibanja ni opaziti. V vseh situacijah, v katerih sva se znašli, je bila zanesljiva sopotnica. Pri nenadnih pospeških se je motor res nekoliko glasneje oglasil, pri zavijanju v križiščih pa je sistem start-stop nenavadno vplival na smernik in mu spremenil ritem. Asistenčnim sistemom ni kaj očitati, svoje naloge opravljajo tako, kot se od njih pričakuje.

Zvezda v novi preobleki

Osma generacija Astre je popolnoma drugačna od svoje predhodnice, nadaljuje pa njeno dediščino vsestranske kombilimuzine. Kot prevozno sredstvo nas zanesljivo in varno pripelje na cilj, kot prostočasni rekvizit za užitek v vožnji in estetiki pa tudi opravi svoje delo. Za osnovno izvedbo paketa opreme Ultimate je potrebno odšteti 33.190 evrov, naša testna Astra pa je imela še nekaj kozmetičnih in multimedijskih dodatkov, kar je njeno ceno zvišalo na 35.070 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2022 NjenAvto