Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Avto, na katerem se ti ustavi pogled
Mazda3 e skyactiv g sedan
Avto, na katerem se ti ustavi pogled
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
11.12.2022 02:32

Mazda3 je v svojih dveh desetletjih obstoja sledila svoji razvojni liniji in pri tem poslušala uporabnike. Rezultat je avto, ki nima ene same izstopajoče kvalitete, pač pa je kombinacija atributov, ki se sestavijo v popolno celoto.

Urša Prosenjak

Estetika. To je nedvomno prva izstopajoča lastnost limuzinske različice Mazde3. V podaljšanem sprednjem delu, ki ga definirajo privlačne športne linije, ki se spuščajo proti nosu in se zaključujejo z značilno masko znamke, je enaka kombilimuzinski izvedbi. Zadek je podaljšan, kar daje Mazdi3 še bolj elegenten, celo razkošen videz. Arktično bela barva doda prečiščen videz prefinjenosti, zaradi katere sem imela obenem občutek, kot da je pred mano povsem generična bela limuzina, ena izmed tisočerih podobnih na cesti, hkrati pa na nenavaden način izstopa iz množice, pa ne morem točno opredeliti, po čem in zakaj. Ne glede na razlog je to avto, na katerem se ti ustavi pogled.

Avto, na katerem se ti ustavi pogled

Po močnem prvem vtisu človek skorajda strahoma sede za volan, ker ne veš, ali bosta notranjost in vozne lastnosti dosegle standarde, ki jih je postavila zunanjost. Potniška kabina se ne razlikuje od notranjosti kombilimuzinske trojke, ki se precej pomika k nemškim standardom dojemanja prostora, vseeno pa ostaja prepoznavno japonska. Infotainment zaslon ne deluje na dotik, pač pa ga upravljamo z gumbom na sredinski konzoli, zato tudi ne predstavlja težave dejstvo, da je zaslon pomaknjen precej globlje in je oddaljen od dosega roke. Informacije o vožnji in stanju vozila so vozniku na voljo na preglednem digitalnem zaslonu za volanom in na projekcijskem head-up zaslonu.

Avto, na katerem se ti ustavi pogled

Občutek prvovrstnega udobja in razkošja se nadaljuje tudi, ko zaženemo motor. Pod pokrovom se skriva dvolitrski bencinski e-Skyactiv G z blago hibridno tehnologijo in z močjo 110 kW, povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Posebnost motorja Skyactiv je tehnologija nadzorovanega kompresijskega vžiga goriva brez svečke, pri nizkih vrtljajih deluje z vžigalno svečko, v srednjih pa je vžig kompresijski kot pri dizlu in obljublja manjšo porabo, ki je bila v našem primeru slabih 6 litrov na 100 kilometrov. Volan je natančen, podvozje pa je dobro uravnoteženo, kar je preizkušen recept tako za dinamično vožnjo kot tudi udobno potovanje. K temu svoje prispevajo še asistenčni sistemi z nadzorm mrtvega kota, opozarjanjem na prečni promet zadaj in mnogimi drugimi, da o vzvratni kameri z dobro ločljivostjo sploh ne govorimo.

Avto, na katerem se ti ustavi pogled

Za limuzinsko Mazde3 v pričujoči konfiguraciji je potrebno odšteti dobrih 26.000 evrov, kar je nova potrditev Mazdinega dobrega razmerja med kvaliteto in ceno. Ali povedano zelo po domače, limuzinska Mazda3 izgleda in se pelje kot veliko dražji avto.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto