Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Romunsko - francosko presenečenje
Dacia Jogger 1.0 TCe Extreme
Romunsko - francosko presenečenje
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
11.02.2023 19:33

Dacia vedno preseneti, pa naj pričakujemo od nje karkoli. In presenečenje je vedno pozitivno.

Urša Prosenjak

Dacia Jogger je eden izmed redkih predstavnikov na trgu, ki ponujajo dobršno mero vsestranskosti. Po eni strani je zanesljivo delovno živinče, po drugi strani pa omogoča razmeroma udobno potovanje tudi večji družini.

Romunsko - francosko presenečenje

Po dvajsetih letih pod okriljem Renaulta se je Dacia že precej navzela ugleda znamke ne velja več za cenen romunski avto, čeprav je cenovna dostopnost ena izmed njenih vrlin. Del razloga za to je tudi v premišljeni strategiji vodstva, ki v svoje modele zapakira le funkcije, ki jih kupci in vozniki najpogosteje uporabljajo, češ, zakaj bi morali ljudje plačevati za nekaj, česar sploh ne bodo uporabljali. Ampak vrnimo se k avtu. Na zunaj je Jogger prepoznavno podoben ostalim Daciinim modelom, zlasti po prednji maski in škatlasti obliki, le da je precej večji. V prtljažnik lahko namestimo še tretjo vrsto sedežev in tako omogočimo prevoz skupno sedmih oseb. Kako udobno se bodo peljali, je seveda odvisno od njihovih dimenzij.

Romunsko - francosko presenečenje

Voznikovo okolje je razmeroma minimalistično in že znano – srečali smo ga pri Dusterju in Sanderu Stepwayu, tudi tu pa najdemo odlično domislico oblikovalcev, ki so desno od volana namestili držalo za telefon, ob njem pa še USB vhod, kamor lahko svojo napravo priključimo. Morda je zaradi naših ustaljenih prepričanj nekoliko nenavadna kombinacija kartice za brezstični odklep avta in zagon motorja ter ročnega menjalnika s klasično ročno zavoro, vendar zadeva spodobno funkcionira, le previsoka hitrost v prenizki prestavi ni priporočljiva, kar je skupno širokemu spektru bencinarjev z ročnimi menjalniki.

Romunsko - francosko presenečenje

Občutek za volanom je dokaj dober, poskrbljeno je tudi za udobje potnikov. Zaradi nekoliko višjega odmika od tal in posledično tudi visokega sedenja, pa tudi številnih vizualnih terenskih dodatkov Jogger nekoliko spominja na križanca, čeprav uradno ne spada v to kategorijo. Njegova največja odlika je prostornost. Pri izvedbi s petimi sedeži lahko v prtljažnik naložimo za 708 litrov prtljage, s podrtjem druge vrste sedežev pa prtljažni prostor povečamo na skoraj 2000 litrov, če pa namestimo tretjo vrsto sedežev, pa nam ostane 200 litrov prtljažnika, kar je še vedno dovolj za kakšno torbo ali vrečko iz trgovine.

Romunsko - francosko presenečenje

Ker gre za potovalnik, namenjen prevozu velike družine na obisk k sorodnikom ali očeta srednjih let z najstniškim otrokom in kupom prostočasnih pripomočkov na počitnice, je razumljivo, da je večji poudarek na in mirni vožnji kot na dinamiki. Pri nekoliko športnejši vožnji je občutiti nekaj več nagibanja, zato ovinkov z njim ne bomo ravno polagali.

Romunsko - francosko presenečenje

Pogonski sklop je za tako velik avto morda nekoliko nenavadna izbira. Pod pokrovom motorja je litrski trivaljnik z močjo 81 kW, povezan s šeststopenjskim menjalnikom, porabo pa z nekoliko varčenjšo vožnjo obdržimo pri okoli petih litrih.

Poleg prostornosti pa je velik plus tudi cena. Ob vse višjih cenah konkurentov je Dacia Jogger ostala na realnih tleh. Različica v konfiguraciji našega testnega vozila stane nekoliko pod 22 tisočaki, s popusti pa jo je menda mogoče že odpeljati za dobrih 16.000 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto