Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Drzna zunanjost in mehkoba notranjosti
Citroen C5 X PureTech 180 Shine
Drzna zunanjost in mehkoba notranjosti
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
07.05.2023 19:08

Citroen se je skozi zgodovino dodobra uveljavil kot proizvajalec, ki se ne boji drznosti dizajna in se ponaša s tehnološko inovativnostjo. C5 X z enim zamahom sledi dediščini znamke in sodobnim trendom.

Urša Prosenjak

Če je karoserijska oblika križanca nastala kot zlitje enoprostorca in terenca, je za obliko Citroenovega novega modela C5 X potrebno najti novo ime. Združuje namreč elemente skoraj vseh najpogostejših karoserijskih oblik, ki se jih lahko spomnimo.

Drzna zunanjost in mehkoba notranjosti

Njegova oblika v sprednjem delu nakazuje limuzinski značaj, medosna dolžina namiguje na karavansko prostornost, v zadnjem delu se kupejevsko spušča kot shooting brake ali fastback, od tal pa je dvignjen kot križanec. Po takem opisu bi si človek lahko predstavljal zares bizarno kombinacijo, toda pogled na C5 X, ki mu do dolžine petih metrov manjka le 20 centimetrov, razkrije, da so spretni Citroenovi oblikovalci vse našteto sestavili v zares všečen paket.

Drzna zunanjost in mehkoba notranjosti

Potem, ko nas očara simpatična zunanjost, pa nas navduši še udobje notranjosti. Izrazito izstopajoča je nezamenljiva Citroenova mehkoba sedežev, ki nosi v novejši generaciji ime Advanced Comfort. Udobje podpirata še dobra ergonomija voznikovega mesta in praktičnost odlagalnih površin. Na dokaj masivni sredinski konzoli je tudi polnilna postaja za brezžično polnjenje telefona, nad njo so fizični gumbi za upravljanje klimatizacije in zračniki, nad katerimi je 12-palčni zaslon infotainmenta. Potniki na zadnjih sedežih bodo deležni podobnega udobja kot voznik in sovoznik, vsaj kar se tiče mehkobe sedežev. Prostornost je nekoliko bolj relativna, višji potniki bodo pričakovano nekoliko utesnjeni, ostali pa se bodo peljali kar udobno. S prostornostjo se lahko pohvali tudi prtljažnik, ki sprejme 545 litrov prtljage, če podremo zadnje sedeže, pa pridobimo skoraj 1.100 litrov in prtljažni prostor povečamo na 1.640 litrov skupne prostornine.

Drzna zunanjost in mehkoba notranjosti

Vožnja je izjemno udobna, že omenjeno mehkobo sedežev, ki je posledica debele spominske pene, podpirajo tudi aktivno vzmetenje sistema Advanced Comfort in blažilniki s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki. Vodljivost je vzorna, nagibanja v ovinkih je malo, hitrosti ne občutimo, za kar je zaslužna tudi dobro zatesnjena kabina. Pod pokrovom motorja je 1,6-litrski turbobncinski štirivaljnik, povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki svoje delo vzorno opravlja. Poraba ob umirjeni vožnji znaša okoli 6 litrov, na avtocesti pa se poveča za dober liter.

Drzna zunanjost in mehkoba notranjosti

Pod črto, C5 X je v tem trenutku nedvomno Citroenov paradni konj, ki ima v rokavu precej adutov, s katerimi ohranja prednost pred konkurenti tako znotraj koncerna kot tudi izven njega. Cena našega testnega primerka znaša dobrih 40 tisočakov, kar se morda zdi veliko, vendar za to vsoto dobimo tudi nadvse prepričljiv paket udobja, elegance in funkcionalnosti.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto