Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Presenetljiva prepričljivost
Toyota corolla cross 2.0 HSD e-CVT AWD-i executive
Presenetljiva prepričljivost
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
03.07.2023 21:42

Toyota Corolla Cross nosi eno najbolj prepoznavnih družinskih imen v avtomobilskem svetu, vendar se precej razlikuje od klasične limuzinske Corolle. Vseeno pa uspešno nosi čevlje predhodnikov in več kot dosega standarde, ki so jih soimenjaki postavili.

Urša Prosenjak

Toyota je svoj prvi model z imenom Corolla poslala na trg že v 1960-ih, skozi desetletja pa so različne izpeljanke in generacije doživele tolikšen uspeh, da je bilo leta 1997 ime Corolla najbolj prodajano ime avtomobilskega modela in je prehitelo tudi Volkswagnovega Hrošča. V duhu časa je ob koncu prejšnjega desetletja Corolla dobila tudi terensko različico in dodatek k imenu – Cross. Kot članica družine Corolla se Corolla Cross po velikosti z dolžino skoraj štiri metre in pol uvršča med manjši CH-R in večji RAV 4. V Evropo je prišla šele lani, a se je medtem dodobra uveljavila tudi drugje po svetu in je eden redkih terencev, ki so prisotni na vseh trgih.

Presenetljiva prepričljivost

Zunanjost že na prvi pogled razkriva pragmatični značaj. Deluje nevpadljivo, športni videz pa ima ravno dovolj pridiha elegance, da ni zgolj robustno vozilo za brezpotja, pač pa tudi nekoliko masivnejši avto za vsakdanje opravke. Potniška kabina se ponaša s prostornostjo in udobjem. Sedi se visoko, voznikov sedež in volan pa sta prilagodljiva po višini in globini z obsežnim razponom možnosti pravega položaja za vožnjo za voznike najrazličnejših dimenzij. Preglednost izza volana je zelo dobra, ergonomska razporeditev notranjosti pa je dovolj ustrezna, da je vse, kar voznik potrebuje med vožnjo, vedno na dosegu roke. Prostornost se nadaljuje tudi na zadnjih sedežih, kjer imajo tudi odrasli potniki dovolj prostora tako za noge kot tudi za glave. Prtljažnik meri v osnovni izvedbi 414 litrov, kar je za ta segment razmeroma malo, z opremo Executive pa je 34 litrov manjši, saj toliko prostora zavzema subwoofer ozvočenja JBL, ki je nameščen v prtljažniku. S podrtjem sedežev lahko prostornino povečamo na 1333 litrov.

Presenetljiva prepričljivost

Razlog, da je prtljažni prostor nekoliko manjši, je hibridni pogon, natančneje je manjši zaradi dodatnega elektromotorja na zadnji pogonski osi. Za pogon skrbi dvolitrski štirivaljnik z močjo 112 kW ob pomoči dveh elektromotorjev z močjo 83 kW in 30 kW, ki se napajata s 4,08 kWh baterijo. Sistemska moč pogona tako znaša 145 kW, kar v praksi pomeni 7,6 sekunde do stotice, najvišja hitrost pa je elektronsko omejena pri 180 km/h.

Presenetljiva prepričljivost

Kot se za samopolnilni hibrid spodobi, je vožnja pri nižjih hitrostih zelo gladka in tiha, speljevanje pa tekoče, žal pa čiste električne vožnje ni prav dosti. Pohvalno nizka je tudi poraba, ki se giblje okoli 5 litrov na 100 prevoženih kilometrov, kar ni veliko, če upoštevamo, da gre za dokaj velik avto z dvolitrskim motorjem. Vozne lastnosti so dobre, kljub masivnim dimenzijam je Corolla Cross okretna in natančno vodljiva, neravnin na cesti pa zahvaljujoč uravnoteženemu vzmetenju skoraj ne občutimo. Štirikolesni pogon omogoča nekoliko več manevrskega prostora na zahtevnejših terenih, pri čemer moram poudariti, da ocenjujem zahtevnost terena precej subjektivno in z mestnega vidika. Glede na nekoliko skromnejšo moč dodatnega elektromotorja na zadnji osi avto ravno ne bo naša prva izbira za najtežje terenske podvige in povsem nedotaknjena brezpotja, bo pa svojo nalogo zadovoljivo opravil na podeželskih planinskih makadamskih cestah.

Presenetljiva prepričljivost

Toyota Corolla Cross zna dobro utemeljiti sloves svojih soimenjakov in sledi družinski tradiciji prepričljivega družinskega avta, predvsem s prostornostjo in voznimi lastnostmi. Zanjo bo s pričujočim paketom opreme kupec odštel nekaj manj kot 45.000 evrov.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2024 Njen Avto