Igor Mikič bo za volanom Fiata 500 s serijo filmov razbijal stereotipe, ki se držijo kultnega italijanskega mestnega malčka.
Igorja Mikiča je kot ustvarjalec duhovitih videovsebin zlasti priljubljen med mladimi uporabniki interneta, širša javnost pa ga je bolje spoznala kot tekmovalca prve in sovoditelja druge sezone Exatlona. Njegov zaščitni znak je med drugim izstopajoč videz, izvirnost in predanost podrobnostim, pri Fiatu pa so prepoznali, da so to lastnosti, ki jih ima tudi njihov malček Fiat 500. Obema so skupne tudi pozitivnost, brezkompromisna zvestoba samemu sebi in pogum pri razbijanju stereotipov.
Razbijanje stereotipov je tudi osrednja rdeča nit serije zabavnih spletnih videov, ki so nastali v sodelovanju s produkcijsko ekipo agencije Pristop in bodo poleti objavljeni na Instagram in Facebook profilih Fiat Slovenija. V kratkih zabavnih videih Igor Mikič na svoj prepoznaven način ugotavlja, zakaj ne držijo preživeti stereotipi, da je Fiat 500 avto samo za ženske, da je premajhen in da je bočno parkiranje težko.
Igor Mikič, znan tudi kot Mišica, v hudomušnih videih prav tako pojasnjuje, zakaj kopija nikoli ni enaka originalu, kar velja tako pri osebnem slogu kot pri originalnih nadomestnih delih, pojasni pa med drugim tudi, zakaj je potrebno redno vzdrževati svoje vozilo.
Uroš Mravinec, direktor Avta Triglav, je Igorju Mikiču predal ključe posebne, še elegantnejše različice Fiat 500 (RED), ki ima poleg zabavne tudi humanitarno noto, in ob tem povedal: »Fiat 500 je eno najbolj prepoznavnih, edinstvenih in zabavnih vozil v naši floti. Kot ustvarjen je za Igorja Mikiča, ki se tako kot Fiat 500 ne pusti omejevati in si drzne z barvitim značajem izstopati iz sivine povprečja.«
Prijava omogoča lažje komentiranje.