Rezerva naj bo le izhod v sili.
Vožnja s prižgano lučko, ki opozarja, da bo v rezervoarju vsak hip zmanjkalo goriva, je za marsikoga žal način življenja. Ob današnjih cenah naftnih derivatov je takšnih voznikov vse več. Toda če ni res nujno, tega ne bi smeli početi redno.
Tako imenovana rezerva se ponavadi vklopi, ko je v rezervoarju ostalo le še 10 odstotkov goriva, kar praviloma omogoča tudi do 100 kilometrov vožnje, natančne številke pa so seveda odvisne od velikosti rezervoarja, porabe, načina vožnje, letnega časa in podobno. Kljub temu bi opozorilo morali vzeti resno in se čimprej odpraviti na bencinsko črpalko. Vožnja z nizko količino goriva namreč predstavlja večjo verjetnost okvare motorja.
Na dnu rezervoarja se s časom nabirajo delci nečistoč, ki jih vnašamo z gorivom, tudi v primeru, da uporabljamo le najkvalitetnejša goriva. V polnem rezervoarju je koncentracija nečistoč zanemarljiva, zato njihova pristnost ne igra posebne vloge. Toda če je sistem obsojen na nenehno črpanje goriva z dna rezervoarja, bo ob tem potegnil tudi usedlino, kar lahko poškoduje ali zamaši filter in črpalko za gorivo, zaradi česar goriva ni več mogoče dovajati v motor. Obenem obstaja tudi večja nevarnost pregrevanja črpalke, ki se praviloma hladi s tem, da je potopljena v gorivo.
Če je le mogoče, vozimo vsaj z do polovice napolnjenim rezervoarjem, rezerva pa naj nam bo le izhod v sili, ne pa redna praksa.
Prijava omogoča lažje komentiranje.