Na slovenske ceste je zapeljal Ford Explorer, največje osebno vozilo te znamke, poganja pa ga hibridna tehnologija.
Novi Fordov terenec omogoča vožnjo izključno na elektriko, doseg pa po WLTP ciklu znaša 42 km. Za pogon skrbi kombinacija trilitrskega motorja EcoBoost V6 in elektromotorja, ki ga napaja 13,6 kWh baterija, ki jo je možno polniti prek zunanjega vira in z regenerativnim polnjenjem med vožnjo. S kombinirano močjo 336kW in 825 Nm navora je Explorer Fordovo najzmogljivejše hibridno vozilo.
Pogonski sklop je povezan z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki moč prenaša na vsa štiri kolesa, vsebuje pa tudi sistem za obvladovanje terena s sedmimi voznimi načini. V Explorerju se lahko pelje do sedem oseb, mogoča pa je tudi vleka prikolice z maso do 2500 kg. Zahvaljujoč hibridni tehnologiji je kljub zajetnim dimenzijam – v dolžino meri več kot 5 metrov, tehta pa kar dve toni – in razkošni prostornini motorja poraba goriva zavidljivo nizka, le 3,1 litra na 100 kilometrov.
Vozniku je v pomoč obsežen nabor tehnologij, vključno z aktivnim tempomatom s funkcijo Stop & Go, inteligentnim omejevalnikom hitrosti, prepoznavanjem prometnih znakov in usmerjanjem v sredino voznega pasu ter zavorno asistenco pri vzvratni vožnji.
Explorerjeva temeljna odlika je vsestranskost. Narejen je za premagovanje najzahtevnejših terenov, hkrati pa omogoča brezemisijsko vožnjo v urbanih središčih.
Prijava omogoča lažje komentiranje.