Kozmetična industrija je zasičena s proizvodi, zato se morajo podjetja vedno znova domisliti novih in izvirnih marketinških potez. Ena izmed najbolj prikupnih se je porodila vodilnim v podjetju L'Oreal Paris, ki je s pomočjo starega Citroenovega Spačka in orjaškega rdečila za ustnice pobarval ulice Pariza.
Vodilna francoska kozmetična znamka se je odločila za drugačen in bolj vključujoč pristop k najnovejši promociji svojega novega tekočega rdečila za ustnice Infaillible Matte Resistance. Proizvajalec namreč obljublja dolgoobstojno šminko, ki na ustnicah vztraja tudi do 16 ur, da pa bi odlike novega proizvoda nazorno prikazali, so na pomoč poklicali Citroenovega Spačka v odtenku rdečila, s katerim so posneli promocijski video. Na streho so namestili gigantsko tubo s črtalom, ki je med vožnjo po ulici Avenue de l’Opéra puščalo živordečo sled in z njo podčrtalo napis matte resistance, z dodatkom umetne inteligence pa je v posnetku zabrisana tanka meja med sanjami in resničnostjo.
View this post on Instagram
Posnetek je dosegel svoj namen in pritegnil obilo pozornosti. Že v prvih dveh dneh je na uradnem profilu podjetja L’Oréal Paris na Instagramu dosegel več kot 3,5 milijona ogledov, 122.000 všečkov in več kot 1000 komentarjev.
Prijava omogoča lažje komentiranje.