Peugeot je v Sloveniji predstavil novo generacijo modela 3008, ki se močno razlikuje od prejšnje, namerava pa postati enaka prodajna uspešnica, kot je bil predhodnik.
Razlika je opazna že na prvi pogled, predvsem je spremenjen zadnji del, ki je dobil kupejevski pridih s položno spuščajočim se zadnjim steklom, kar pa me vpliva na prostornino prtljažnika, saj je Peugeot 3008 tretje generacije skoraj 10 cm daljši od predhodnika. V sprednjem delu opazimo nov emblem in večjo masko, vendar je njen dizajn prepoznavno Peugeotov, vključno z značilnimi lučmi v obliki levjih čekanov.
Spremembe so tudi v notranjosti, ki jo zaznamuje naslednja generacija i-Cockpit s prenovljenim volanskim obročem in novim 21-palčnim ukrivljenim panoramskim zaslonom. Prenovljena je tudi sredinska konzola, ki pa se še vedno ponaša s številnimi odlagalnimi površinami.
Peugeot 3008 bo na voljo kot hibrid ali kot povsem električno vozilo. Postavljen je na novo platformo STLA M, ki podpira obe vrsti pogona, omogoča pa tudi vgradnjo največje baterije na najkrajši medosni razdalji. Za zdaj sta na voljo blagohibridna različica s kombinacijo 1,2-litrskega prisilno polnjenega trivaljnega bencinskega motorja z močjo 100 kW in elektromotorja z močjo 21 kW, ter električna različica z uradnim dosegom 525 km z enim polnjenjem. Kasneje letos se bo predvidoma ponudbi pridružil še priključni hibrid, prihodnje leto pa električna različica z dvema motorjema in s štirikolesnim pogonom, na voljo na naj bi bila tudi izvedba z večjo baterijo kapacitete 98 kWh, ki naj bi po WLTP ciklu omogočala skoraj 660 km dosega.
Kupci bodo lahko izbirali med dvema nivojema opreme, osnovnim Allure in bolje opremljenim GT. Na voljo bo 6 različnih barv, med katerimi je osnovna in brezplačna modrozeleni odtenek Obsession.
Pri Peugeotu vidijo novi 3008 kot avto za dve glavni ciljni skupini – aktivne in napredne družine ter starejše pare z odraslimi otroki oziroma brez otrok v gospodinjstvu. Pričakujejo, da bodo po njem v skoraj dveh tretjinah primerov posegali moški, dobra tretjina kupcev pa naj bi bile ženske. 30 odstotkov vseh kupcev bo predvidoma starih med 55 in 64 let, 28 odstotkov jih bo med 45 in 54, 22 odstotkov nad 65 let, le petina pa jih bo mlajših od 45. V najmlajši starostni skupini, kamor uvrščajo kupce v starosti med 25 in 34 let, pričakujejo le 4 odstotke prodaje.
Cena za hibridno različico z opremo Allure se začenja pri 32.150 evrih, z opremo GT je potrebno odšteti od 35.350 evrov dalje, električna različica z opremo Allure pa stane od 43.700 evrov naprej. Zanimivost modela 3008 je, da je model tretje generacije v nasprotju z običajnim trendom gibanja cen za nekaj več kot 1000 evrov cenejši od predhodnika.
Prijava omogoča lažje komentiranje.