Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Renault Scenic: boljši od Tesle
Nenavadna oglaševalska kampanja
Renault Scenic: boljši od Tesle
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
14.08.2024 03:36

Renault poskuša z drzno oglaševalsko kampanjo premamiti obstoječe lastnike Teslinega Modela Y in jih zvabiti v svoj tabor.

Urša Prosenjak

Tesla Model Y je morda res izgubil nekaj svoje nekdanje priljubljenosti, a še vedno ostaja priljubljena izbira evropskih kupcev električnih avtomobilov. Pri Renaultu pa so v sodelovanju s kreativno agencijo Publicis London zasnovali kampanjo, ki je usmerjena izrecno na lastnike Tesel.

Ciljno oglaševanje poteka s pomočjo reaktivne billboard table, ki predvaja različne napise, ki se spreminjajo glede na model bližajočega se avtomobila.

Digitalna tabla lahko zazna, da se ji bliža Tesla in nemudoma spremeni svoj običajni napis v serijo po meri narejenih sporočil, ki pa vsa po vrsti omalovažujejo ali celo ponižujejo Teslo. Nekaj sporočil je »To je pa res nerodno«, »Elon-ger« in »Verjetno si dober v čem drugem.«

Renault Scenic se lahko pohvali z daljšim dosegom kot ga ponuja Tesla. Renault Scenic E-Tech Long Range samo z zadnjim pogonom je opremljen s 87 kWh baterijo, ki ponuja doseg 610 km. To je 77 km več kot AWD Tesla Model Y Long Range in 155 km več kot začetni Tesla RWD.

Tesla Y ima na drugi strani prednost v smislu moči z 220 kW v primerjavi z Renaultovimi 125 kW ali 160 kW.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2023 Njen Avto