Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Še vedno največja in še vedno zvesta dizlu
Mazda CX-60 e-skyactiv 3.3 D AWD Exclusive Line
Še vedno največja in še vedno zvesta dizlu
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
24.08.2024 18:05

Mazda je eden izmed zadnjih proizvajalcev, ki ne le ohranja termične motorje, pač pa celo razvija nove. V ponudbi ohranjajo tudi dizel, na veliko veselje mnogih voznikov. Dizelski motor je imela tudi za zdaj še največja Mazda v ponudbi, s katero sem obiskala dve sosednji deželi, enkrat kot voznica in enkrat kot sopotnica.

Urša Prosenjak

Ko sem testirala Mazdo CX-60, sem poročala o motošportu in ravno tisti teden sem se odpravila na dirko Formule 1 v Avstriji. Ko sem se nekaj tednov kasneje udeležila še zadnje dirke, tokrat na Madžarskem, pa je bil velik terenec v varstvu pri novinarskih kolegih sosednjega uredništva, s katerimi smo se skupaj peljali do Budimpešte. Tako sem imela priložnost, da avto doživim tudi kot sopotnica.

Še vedno največja in še vedno zvesta dizlu

Mazda prisega na japonski minimalizem, ki se odraža tudi v barvni paleti. Svojim modelom so namenili nekaj skrbno izbranih odtenkov, poleg legendarnega Soul Crystal Red pa je po mojem okusu najlepši Platinum Quarz, ki ga je imel tudi tokratni  CX-60. Paket opreme Exclusive-Line je vključeval temno notranjost in sedeže s tekstilno prevleko, ki so se ob vsakodnevnih vožnjah v avstrijski Spielberg in kasneje na dobre štiri ure trajajoči vožnji do Budimpešte izkazali za nadvse udobne.

Postavitev potniške kabine je prepoznavno Mazdina z globlje postavljenim informacijsko-zabavni zaslon, ki ga upravljamo z izbirnikom na široki sredinski konzoli, za volanom pa je poleg digitalnega zaslona še projekcija na vetrobransko steklo, ki nam razkriva pomembne podatke o vožnji.

Še vedno največja in še vedno zvesta dizlu

Prilagodljivi tempomat večinoma kar solidno opravljal svojo nalogo, na cilju pa bil CX-60 sploh v Avstriji soočen z nekoliko bolj terenskim izzivom, saj smo morali parkirati na travniku, ki se je ob dežju spremenil v pravo močvirje. Ne glede na teren Mazda s prilagodljivim štirikolesnim pogonom ni klonila pod pritiskom. Prilagodljivost pomeni, da motor večino časa poganja zadnja kolesa, po potrebi pa v ovinkih, pri močnem pospeševanju ali na spolzkem terenu del navora prenese tudi na prednji kolesi. Pod pokrovom motorja pa se skriva inovacija, izjemno čist dizelski motor, 3,3-litrski eSKYACTIV-D, kar so pri Mazdi dosegli z natačnim nadzorom zgorevalnega procesa v valjih, kar pomeni manj emisij. Slednje je obenem tudi posledica dovolj velikega navora in dovolj velike prostornine motorja, ki proizvaja 187 kW moči. Ena izmed lastnosti, ki jih iščemo pri dizlu, je nizka poraba in tudi tu CX-60 z dobrimi 5 litri porabe ne razočara.

Še vedno največja in še vedno zvesta dizlu

Med križarjenjem po madžarski prestolnici so na svoj račun prišli asistenčni sistemi, ki jih sicer na domačem terenu vidimo kot nadlego z vsem tem piskanjem, a v tujem mestu z večpasovnicami in do neke mere nenavadnimi pravili, pa so še kako priročni. Paket asistenčnih sistemov sicer vsebuje senzorje za prečni promet, led matrične žaromete in adaptivni radarski tempomat, zanj pa je potrebno doplačati 1.650 evrov. Za tisočaka več je imel testni CX-60 še Convenience & Sound paket, kjer moramo izpostaviti sistem 12 zvočnikov Bose, indukcijsko ploščo  za polnjenje telefona in 360-stopinjsko kamero.

Cena osnovnega modela je 54.390 evrov, testni avto pa je imel še nekaj dodatne opreme in končna cena je zlezla na 59.440 evrov. Res ni med najcenejšimi, a se je Mazda v kvaliteti že temeljito približala prestižnim znamka, ob upoštevanju tega dejstva pa cena niti ni pretirana.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2024 Njen Avto