Po Raptorju je na moje dvorišče zapeljal še Ford Ranger Tremor, izpeljanka, ki je nekoliko manj industrijsko orientirana in bolj usmerjena v zares aktivno preživljanje prostega časa.
Na prvi pogled je Tremor močno podoben kateremukoli drugemu Fordu Rangerju, a se razlikuje v številnih podrobnostih. Ima specifičen, agresiven videz, z ojačanimi odbijači, zaščitnimi ploščami pod vozilom, večjimi kolesi in izboljšanimi lučmi, ki omogočajo boljšo vidljivost pri vožnji ponoči ali v slabih vremenskih pogojih. Poleg tega je tudi nekoliko nižji, natančneje, v višino meri 4 centimetre manj.
Da je Tremor namenjen vožnji po brezpotjih, razkriva že njegovo ime, ki pomeni »tresljaj«. Paket opreme za brezpotja vključuje zaščito podvozja, zaporo zadnjega diferenciala, pnevmatike z izrazitim profilom in pomočnika za terensko vožnjo. Keson sicer lahko uporabimo za prevažanje velikega in dolgega tovora, v našem primeru pa je bil na njem nameščen nosilec za kolesa.
V kabino se povzpnemo s pomočjo že znane ročke na A stebričku in jeklene stopnice, ki jo je pametno uporabiti tudi ob izstopu, sicer nas utegne presenetiti nepričakovana globina tal. Za volanom Tremorja je tako udobno, da lahko človek hitro pozabi, da je v tovornjaku. Notranjost sicer ni tako zelo razkošna kot v Raptorju, a je razporeditev zelo podobna, udobje pa je primerljivo z udobjem v »običajnih« avtomobilih. Nabor asistenčnih sistemov občutek vožnje tovornjaka še dodatno prežene. Volan se obrača enako lahkotno kot pri kateremkoli majhnem avtomobilčku, parkiranje pa je s pomočjo kamere in senzorjev mačji kašelj. V tesne garaže vseeno raje ne rinemo z njim, ampak to je težava garaž, ne njegova niti voznikova.
Ker je to avto, ki je dobesedno narejen za zabavo na brezpotjih, bi bilo škoda, če se ne bi vsaj malo odpravili v divjino. Glede na teren lahko izberemo ustrezen način vožnje, med katerimi je tudi način za poenostavitev vožnje po brezpotjih, ki olajša tovrstne podvige novincem na tem področju. Poleg običajnega načina vožnje so na voljo še ekološki način, način za vlečenje prikolice, načini za spolzke, peščene in blatne pogone, ter izbira pogona – izbiramo lahko med dvokolesnim ter L in H štirikolesnim pogonom.
Pod pokrovom je dvolitrski čistokrvni dizel, povezan z desetstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki proizvaja 151 kW moči. Kombinacija je dovolj za pospešek 10,3 sekunde od 0 do 100 km/h, njegova najvišja hitrost pa je omejena pri 180 km/h. Poraba je dimenzijam avta in zmogljivosti motorja primerna in je na testu znašala 10,4 litra.
Ford Ranger Tremor je ravno dovolj terenec, da se dobro znajde na brezpotjih, hkrati pa je ravno dovolj tudi avto za vsakdanje poti, da njegovi potencialni kupci niso nujno fanatični ljubitelji pustolovščin v divjini, pač pa običajni, vsakdanji ljudje za običajnimi, vsakdanjimi službami, ki pa se popoldne, konec tedna in med počitnicami, spremenijo v pustolovske raziskovalce neznanega. S pričujočo opremo je potrebno zanj odšteti okoli 53.000 evrov.
Prijava omogoča lažje komentiranje.