Formula 1 je dobila svojo uradno čokoladico. Dirkaška serija je namreč sklenila večletno partnerstvo s podjetjem Nestle.
Sodelovanje se bo začelo leta 2025 in bo obeležilo 75-letnico Formule 1 in 90-letnico čokoladice KitKat, leto kasneje pa bodo aktivnosti razširili po vsem svetu.
“Navijači Formule 1 bodo lahko uživali v različnih akcijah in dejavnostih, na izbranih dirkaških vikendih pa bodo tudi obsežna območja za navijače z lahkotno vsebino,” je Formula 1 prestavila načrtovane Nestlejeve aktivnosti.
“Veseli nas, da je naš partner postala tako prepoznavna in zabavna znamka, kot je KitKat. Vsi jo imajo radi in nestrpno pričakujemo fantastične izkušnje, ki jih bo čokoladica prinesla našim navijačem ob stezi in novemu občinstvu, ki ga bo pripeljala v šport,” je povedala Emily Prazer, glavna komercialna direktorica F1.
Bernard Meunier, vodja strateških poslovnih enot ter marketinga in prodaje pri Nestleju, je prav tako navdušen nad novim partnerstvom: "Formula 1 je globalni fenomen s hitro rastočo in raznoliko bazo oboževalcev, zlasti med mlajšim občinstvom. S svojim globalnim dosegom in natrpanim urnikom, F1 ponuja KitKat popolno platformo, ki vsakogar opomni, naj si vzame čas za odmor vznemirljiv šport in ustvariti nepozabna doživetja za navijače po vsem svetu."
Prijava omogoča lažje komentiranje.