MG je v očeh slovenskega kupca kitajska znamka, kar na nek način tudi je, vendar gre v resnici za tradicionalno znamko britanskega porekla, ki se je pred nekaj leti pač znašla v lasti Kitajcev. S tem v mislih si pobliže oglejmo enega njihovih modelov, ki je hkrati tudi prvi MG, ki sem ga vozila.
Ko je pred nekaj leti MG prišel na slovenski trg, so ga spremljali jumbo plakati, s katerih je kukal simpatičen oranžen avtomobilček športnega videza in aerodinamične oblike, ki je hitro postal sinonim za “kitajskega električarja.” Brez kakšnih posebnih konotacij. Zdaj je kitajski električar britanskega rodu naposled prišel do mene in skupaj sva preživela nekaj dni.
Priznam, osvojil me je na prvi pogled. Morda bi sicer raje izbrala kakšno živahnejšo barvo, tista Fizzy Orange na plakatih ni bila napačna, toda tudi ta ni bila slaba, sploh mat zaključek je deloval privlačno in luksuzno, zaradi oranžnih zavornih čeljusti pa ji tudi ne moremo očitati dolgočasnosti. Aerodinamične športne linije hot hatcha na zadku dopolni izviren svetlobni podpis po celotni širini, v sprednjem delu pa klinast nos z zaprto masko kaže na električno drobovje.
Ko sem sedla za volan, sem najprej zaman iskala gumb za zagon motorja. Tega namreč MG4 nima, ko sedemo v avto, se ta avtomatično “zbudi” in voznik mora le izbrati smer vožnje, prijeti volan in pritisniti stopalko za “plin” ali pospeševanje, kot ji rečemo pri električnih avtomobilih. V primeru, da bomo želeli takoj peljati vzvratno, je dobro počakati kakšen trenutek po zagonu, saj zaslon infotainmenta potrebuje nekaj časa, da se zbudi in pokaže sliko kamere. Notranjost sicer na prvi pogled deluje minimalistično, kar pa ne pomeni, da ni funkcionalna. Nad sredinsko konzolo sega iz armaturne plošče lebdeča polnilna postaja za pametne telefone, ob njej pa je okrogli izbirnik smeri vožnje in ročna zavora. Za volanom je digitalni zaslon, na sredini armaturne plošče pa je postavljen 26-centimetrski zaslon na dotik.
Vožnja je električno mehka in udobna, a tudi električno športna in živahna. V vseh ozirih izjemno prijetna. Zelenček je imel štirikolesni pogon, 320 kW moči (prevedeno je to 435 konjev) in 600 Nm navora. Takšne specifikacije zadoščajo za pospešek do stotice v 3,8 sekunde, najvišja hitrost pa je omejena šele pri 200 km/h, kar je pri električnih avtomobilih redkost. 64 kWh baterija omogoča shrambo dovolj energije za vsaj dobrih 300 km. Podvozje je precej trdo, pretiranega nagibanja ni, v ovinkih deluje pohvalno zanesljivo.
Cena testnega modela MG4 znaša okoli 40.000, sicer pa so osnovne različice na voljo že za dobrih 31 tisočakov.
Prijava omogoča lažje komentiranje.