Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo in vam zagotavljamo ustrezne vsebine in oglaševanje. Z nadaljno uporabo naše spletne strani se s tem strinjate.

Razumem...
Električna zapeljivka je postala še bolj zapeljiva
Hyundai Kona Electric 65 kWh Impression
Električna zapeljivka je postala še bolj zapeljiva
Sledi nam na
  
Deli zgodbo na
10.03.2025 15:09

Hyundaieva električna Kona je na prizorišču že od leta 2019, v tem času pa je doživela že pošteno preobrazbo in se razvila v vrhunsko električno vozilo.

Urša Prosenjak

Že ob svojem prihodu pred šestimi leti je presenetila s pohvalnim dosegom, danes pa omogoča toliko električne vožnje z enim polnjenjem, ki si je takrat nismo mogli niti predstavljati. A pojdimo po vrsti.

Hyundai Kona Electric z baterijo kapacitete 65 kWh in z elektromotorjem z močjo 160 kW je zmogljivejša od dveh različic, ki sta na voljo kupcem. V opremi Impression se ponaša z dinamično in hkrati elegantno zunanjostjo. Gladke linije, prepoznavna prednja maska in aerodinamična silhueta ji dajejo moderen videz, ki pritegne poglede na mestnih ulicah. Kljub kompaktnim dimenzijam vozilo ponuja prostorno notranjost, kar je še posebej pomembno za voznice, ki cenimo tako stil kot funkcionalnost.

Notranjost vozila je zasnovana z mislijo na voznika in potnike. Sedeži so udobni in oblečeni v kakovostne materiale, armaturna plošča pa je pregledna in intuitivna s pravim razmerjem digitalizacije in fizičnih gumbov. Velik 10,25-palčni zaslon na dotik omogoča enostaven dostop do navigacije, multimedije in nastavitev vozila. Povezljivost s pametnimi telefoni preko Apple CarPlay in Android Auto je brezhibna, kar omogoča enostavno upravljanje klicev, sporočil in glasbe med vožnjo. Če nam ni do poslušanja radia ali svojega glasbenega izbora na Spotifyju, je v meniju tudi nabor ambientalne glasbe, ki pričara različna vzdušja, od mestnega vrveža, deževnega dne in poletnega večera ter številnih drugih. Na sredinski konzoli je plošča za brezžično polnjenje telefona, pa tudi dva prilagodljiva cup holderja oziroma držali za pijačo, ki se prilagodita velikosti različnih pločevink, plastenk in lončkov. Elegantne sive odtenke notranjosti popestrijo detajli v citronsko rumenem odtenku, kar daje Koni pridih igrivosti, to pa še dodatno poudari easter egg v obliki rumenega našitka na sedežu, ki skriva napis »Kona makes you happy«.

Kona Electric z baterijo 65 kWh omogoča doseg do približno 484 km po WLTP standardu, kar je več kot dovolj za vsakodnevne mestne vožnje in občasne daljše izlete. Pospešek je odziven, vožnja pa gladka in tiha, kar prispeva k prijetni vozni izkušnji. Vozilo ponuja različne vozne načine, ki jih lahko prilagajamo glede na svoje potrebe in razpoloženje – od ekološkega do športnega načina.

Kljub kompaktnim zunanjim meram je Kona Electric presenetljivo prostorna. Prtljažnik s 332 litri prostornine zadostuje za vsakodnevne nakupe ali krajše izlete, s podrtimi zadnjimi sedeži pa se prostornina poveča na 1.114 litrov, kar omogoča prevoz večjih predmetov. Prostor za shranjevanje v kabini je dobro premišljen, z različnimi predali in odlagalnimi mesti za osebne predmete.

Hyundai je Kono Electric opremil z obsežnim naborom varnostnih in asistenčnih sistemov. Med njimi so sistem za ohranjanje voznega pasu, prilagodljivi tempomat, opozorilnik za mrtvi kot in sistem za preprečevanje naleta. Ti sistemi ne le povečujejo varnost, temveč tudi zmanjšujejo stres med vožnjo, kar je še posebej pomembno, če pogosto vozimo v mestnem prometu.

Kona Electric podpira hitro polnjenje, ki omogoča napolnjenost do 80 % v približno 47 minutah na hitri polnilnici. Opremljena je tudi s funkcijo V2L oziroma vehicle-to-load, ki omogoča priklop zunanjih porabnikov na dveh vtičnicah, zunanji in notranji.

Pod črto, Hyundai Kona Electric je z vsako novo izvedbo boljša. Ostaja odlična izbira za voznice, ki želijo zanesljiv in varen električen avto z modernim dizajnom in napredno tehnologijo. Njena kombinacija dosega, udobja in praktičnosti jo postavlja v sam vrh segmenta električnih mestnih SUV-jev in zame osebno predstavlja popolno ravnovesje med stilom in funkcionalnostjo. Cena? Ni najnižja, a kvaliteta nikoli ni bila poceni. Za zmogljivejšo Kono z naborom opreme, kot ga je imela testna, je potrebno odšteti dobrih 57 tisočakov brez subvencije.

Vzdevek:

Prijava omogoča lažje komentiranje.
© Copyright 2017-2024 Njen Avto